دانلود pdf کتاب های آموزشی کره ای

مجموعه 7جلدی هری پاتر


مجموعه 7جلدی هری پاتر

داستان پیرامون کودک یتیم یازده ساله‌ای به نام هری پاتر که یک جادوگر است می‌باشد، که در دنیای معمولی در کنار خاله و شوهر خاله و پسر خاله‌اش و در کنار ماگل‌ها (غیر جادوگران) زندگی می‌کند. توانایی او ذاتی است و کودکانی مانند او برای آموزش لازم برای موفقیت در دنیای جادوگری به مدرسه‌ای دعوت می‌شوند. هری به عنوان دانش آموز وارد مدرسه سحر و جادوگری هاگوارتز می‌شود و اتفاقات داستان از آنجا شروع می‌شود. هری تا دوران رشد بلوغ در آنجا پرورش می‌یابد و راه غلبه بر مشکلاتی مواجه می‌شود مانند: جادوگری، روابط اجتماعی و عاطفی، چالش‌های نوجوان عادی مانند دوستی و امتحانات و از همه مهمتر آماده‌سازی برای تقابل با مشکلاتی که پیش رویش است.

هر کتاب شامل وقایع زندگی هری پاتر در یک سال زندگی‌اش است. که مابین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۸ را روایت می‌کند. کتاب همچنین حاوی گذشته نمایی‌های بسیاری است، که معمولاً توسط شخصیت‌های مشاهده خاطرات در دستگاهی به نام قدح اندیشه شرح داده شده‌است.


مبلغ واقعی 41,412 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 35,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 190

دانلود فایل های pdf کتب آموزشی, رمان, داستان و فیلمنامه کره ای

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما